perjantai 4. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 4. luukku ~ Rakas joulupukki


Mitä vanhemmaksi tulen, sitä hankalampi on keksiä lahjatoiveita. En enää voi toivoa leluhevosia tai barbeja. Tai kyllähän minä voin, mutta en tekisi niillä enää mitään. Nykyään sitä yrittää etsiä jotain, mikä olisi käytännöllistä ja tulisi oikeasti käyttöön eikä villakoirakeräilijäksi sängyn alle.
Minä kun olen tällainen tekniikan ihmelapsi, niin nuo pari hassua lahjaa liittyvätkin tekniikkaan.


 1. Villasukat
Käytän kotona vain ja ainoastaan villasukkia! Ne on niin mukavat jalassa, ei purista ja on ihanan lämpimät. Niillä on myös kiva liukua pitkin taloa kun käyn vaikka keittiössä. :D

2. 'Sylitaso' puhaltimella
Ei ehkä juuri tämännäköistä versiota tarvitse, mutta jonkin näköinen puhallinhässäkkä. Helpottaisi tietokoneen elämää, se kun sattuu olemaan käytössä (lähes poikkeuksetta) päivittäin.

3. Ulkoinen kiintolevy
Meillä on juurikin tuo kuvan kovalevy, mutta se on jo niin täynnä, että kohta loppuu tila. Kovalevyllä on minun tuhannet kuvat, äidin ja isäpuolen kuvat, äidin lukuisat kouluhommat & muut tiedostot tallennettuna, joten olisi aika hankkia oma kovalevy! Saisin siirrettyä omat kuvani toiselle kiintolevylle, jolloin vanhempien asioille vapautuisi hirmuisesti tilaa ja minulla olisi oma kuvavarasto.

4. Suklaata
Tämä ei varmaankaan kovin monen (suomalaisen) joululahjalistalta puutu. Sitä ei kukaan edes pyydä lahjaksi, kun se on niin vakiintunut. Helppo ja herkullinen lahja sopii minun kaltaisille suklaapalvojille loistavasti! :D

5. Kahisevaa
Muilta sukulaisilta pyydän vain rahaa. Ehkä saan vihdoin koottua rahat juuri meille sopivaan koulusatulaan! Keväällä aloitettiin metsästys, eikä sopivaa löytynyt. Jos saisin rahat kokoon, voisin aloittaa etsinnät uudestaan. Tai ehkä säästän jälleen Amerikan matkaan.. ;)


Siinäpä ne oli. Luulisi, että helpolla pääsee perhe jouluostoksilla. ;) Sitten täytyisi keksiä vanhemmille joku lahja. Äidille mulla on jo ihan hyvä aavistus, en viitsi mainita, kun hänkin tätä blogia lukee.
Mitä te ostatte/olette suunnitelleet ostavanne vanhemmille joululahjaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti