lauantai 5. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 5. luukku ~ Lemppari valokuvani



Olen harrastanut valokuvausta jo vuodesta 2009. Jos matkustan jonnekin tai edes piipahdan jossain tapahtumassa, kamera on yksi ensimmäisiä asioita "ota mukaan" -listalla, vielä näin kuuden vuoden jälkeenkin. Siitä huolimatta julkaisen blogissani hyvin vähän otoksia, saattehan te Onnin tarhakuvia ja muiden ottamia ratsastuskuvia. Mutta ette juuri koskaan niitä minun ottamiani kuvia. Joten ajattelin esitellä minun lempilaukauksia viimeisiltä vuosilta. :)
Lisää otoksia löydät kuvasivultani, pääset sinne klikkaamalla tästä.

1. Jotenkin tässä silmä lepää, minun mielestä Inkku muistuttaa tässä inkkariheppaa.

2. Tämä on yksi ehdoton lempparini kaikista minun kuvista! Kuvassa Vekki elokuun auringoslaskussa.
3.

4. Tämä on jotenkin hauska :D Ja yksi niistä koiraroduista joka lukeutuu lemppareihin..! Iso valkoinen villakoira ja jos on vielä uros, niin mä on myyty!





5. Ihan vaan siksi, että kyllä sitä digikamerallakin onnistuu.. ;)

6.

7. New York City, Central Park oikealla.

8. Vapaudenpatsas ja turistijoukkio.

9. Jotenkin tässä sain vahingossa tarkennuksen ja ajoituksen juuri kohdilleen! Vesi muistuttaa spiraalia ja silmä seuraa sitä aina kuvan keskelle. "Mallina" serkku.

10.

11. Tätä ei kovin usein tapahdu.


12. Pieni hiiri, suuri maailma..

13. Tässä on myös magee tarkennus ja rajaus omasta mielestä.
14. Meidän koti <3 Jos olisin jaksanut muokata, niin Otava erottuisi paremmin.
15. Ja edellisen luukun ensimmäisenä kuvana toiminut, mutta silti yksi parhaista kuvista tästä vanhuksesta.. Simo ja suloinen ilme <3 Taitaa olla myös viimeisiä kuvia meidän herrasta.

Mikä on teidän mielestä paras otos?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti